Els arxius poden ser sol·licitats en qualsevol moment. Per això, buscant sempre la comoditat, la seguretat i la confidencialitat:
S’estableix personal acreditat per sol·licitar la documentació.
Es registren totes les operacions realitzades per cada usuari.
S’elaboren estadístiques de consultes i serveis que el client ha sol·licitat.
Oferim diverses alternatives pel lliurament de la documentació sol·licitada:
1. ENVIAMENT FÍSIC A TRAVÉS DE MITJANS I PERSONAL PROPI.
Tota la documentació que surt de les nostres instal·lacions va acompanyada d’un albarà de sortida que inclou el tipus de consulta, la data de préstec, la data de devolució (si convé), usuari autoritzat sol·licitant i altres paràmetres totalment modificables.
2. CONSULTA DIGITAL:
Quan la consulta és a nivell d’expedient o document existeixen dos opcions de visualització:
VIA PLATAFORMA WEB SERVICE

Com a servei extra, mitjançant una plataforma web, el client gestiona el seu arxiu en remot amb múltiples opcions.
Quan la consulta ha estat processada i tramitada pels nostres tècnics, s’envia un e-mail al sol·licitant avisant-li que la seva consulta ja està realitzada i que per tant, ja està visible en la plataforma web.
Existeix un historial de consultes realitzades per capses i per usuari, per tant el sol·licitant sempre podrà veure en tot moment quin és l’estat de la seva sol·licitud.
VIA CORREU ELECTRÒNIC
L’enviament es realitza a l’adreça de correu electrònic del sol·licitant autoritzat.
L’expedient o document digitalitzat correspon a un arxiu PDF que s’envia encriptat sota contrasenya.
3. CONSULTA EN EL NOSTRE CENTRE DE CUSTÒDIA:
El client pot consultar la documentació in situ a les nostres instal·lacions. El lliurament serà dins d’un termini màxim de 10 minuts des de la petició. S’habilitarà un lloc privat amb accés a internet per a que la persona autoritzada pugui realitzar el seu treball còmodament.